Sidor

torsdag 22 april 2010

Annika Burström tog hem Flormanstipendiet!

"Många som inte själva hoppar fallskärm ser det som en lite galen
extremsport. Men för mig är det mycket mer än så. Till exempel har
hoppningen gett mig förmågan att hantera min rädsla och stress på ett
sätt som jag nog inte hade fixat annars. Jag känner igen rädslan när
den kommer och kan vända den till prestation istället för att låta den
hindra mig. Det hjälper mig i hoppningen, men även i andra delar i
livet när jag ska göra något som jag tycker är obehagligt. Jag hör
många säga "det skulle jag aldrig våga" – men det gör man. Om man är
sugen på att hoppa fallskärm så måste man prova för det är det absolut
roligaste som finnas!"

Läs mer: http://iof2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=5209

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Helt rätt att Annika fick stipendiet.
/Karin

boel sa...

Grattis Annika :)

Skicka en kommentar