Sidor

söndag 11 december 2011

Tävla 2012 i friflygning och VFS?

Hej därute!
Vilka av er tänker tävla 2012 i friflygning och VFS? Med vilka lagkompisar?
Anledningen att jag frågar är att jag är grenansvarig för friflygningen inom förbundets tävlingskommitté.
Jag samlar också information om VFS-satsningar. Det ansvaret ligger rent formellt hos FS-grenansvarig Mårten Nordlander, men han har bett om assistens med detta.
Hör av er även om era planer än så länge är vaga och även om ni inte har alla lagmedlemmar 100% klara. Då kan jag också se till att sån information som kan vara intressant för er landar hos rätt personer :)
Vi har ett landslag i friflygning 2012 som heter Altair och som planerar en riktigt stark satsning. Det är väldigt roligt!
Vid sidan om det vet jag inte så mycket, förutom att det finns några lagplaner på VFS-sidan.
Ser fram emot att höra av er!

Blå himmel,
Boel Stier (TK - Tävlingskommittén)
Kontakt: boelstier(a)gmail.com


Random för Intermediate, VRW 4-way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar