Sidor

fredag 9 december 2011

På skydiverns önskelista

Kära tomten!
I år, som alla andra år sedan jag började med den här underbara sporten, önskar jag mig fler fallskärmshopp! Snälla tomten, kan du ordna det åt mig? Eller åtminstone fixa så att mormor ger mig medel till att utföra detta i julklapp!
P&K //"Ännu en skydiver"

Ja gör man när ens nära och kära är just fallskärmshoppare och önskar sig fallskärmshopp i julklapp?? Det är super enkelt, lovar. Fram med din bankdosa/skraplott så löser vi det redan nu!

Din hoppande kompis/släkting/vän har ett alldeles eget konto hos Stockholms fallskärmsklubb. Det är härifrån pengarna för alla utfördahopp dras. Fallskärmshoppen kostar mellan 100-160 kr/st beroende på vilken höjd man hoppar av ifrån, men utgå från 160 kr/hopp så blir det enklast för alla. Speciellt för dig som ska räkna på saken...

Gör så här:
Det du som jultomte/glad julklappsgivare kan göra är helt enkelt att sätta in den summan du vill ge i julklapp på klubbens Bankgiro (BG 5625-3925).
Det är mycket viktigt att insättningen märks med HK+ förnamn efternamn på personen du vill ge gåvan till (kan du personens certnummer så använd gärna detta, men är du osäker håller du dig bäst till namnet).

Och sedan:
Vår vänlige kassör ser sedan till att just Din julklapp hamnar på rätt plats så att Din vän/bror/mamma kan bli extra glad både när julklappen öppnas men oxå när säsong 2012 kommer igång.

En garanterat perfekt julklapp till vem som helst i Stockholms fallskärmsklubb, lovar!

3 kommentarer:

Anton E sa...

Är det bara jag som är dum? "Det är mycket viktigt att insättningen märks med HK+ förnamn efternamn" Men vad menas med HK?

Anton E sa...

Vänta hoppklubb va?

Carro sa...

HoppKonto :) Så att pengarna inte försvinner in i din förnyelse.

Skicka en kommentar