Sidor

tisdag 9 mars 2010

Nytt forum för SFs medlemmar

Micke H har efter stormötet skapat ett forum för alla medlemmar i Stockholms fallskärmsklubb. Det är dock på intet sätt tänkt att forumet ska ersätta varken down eller stormöten, utan snarare vara ett bra och nödvändigt komplement.
"Syftet med detta forum är att medlemmar i SF fritt ska kunna diskutera saker som rör klubben. Till skillnad från down som är iprincip helt öppet så är detta forum endast öppet för SFs medlemmar. Det betyder inte att man bara måste diskutera "SF-hemligheter" och andra topphemliga saker. En diskussion angående snarkare i nedre är precis lika välkommen som ett förslag på nya soffor eller långa avancerade ekonomiska beräkningar eller vad som helst. Jag hoppas och tror att forumet kommer kunna fylla en viktig funktion som både engagerar medlemmar och stärker klubbandan.

Gå in och registrera dig, men eftersom jag själv administrerar alla konton och kontrollerar via matrikeln att alla som vill bli medlemmar i forumet även är medlem i SF. Detta gör att jag måste aktivera varje konto själv och det kan ibland ta lite tid om det är så att jag inte befinner mig vid en dator."
/Micke
OBS! Välj förnamn och efternamn som användarnamn!
http://www.skydive.forum24.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar