Sidor

torsdag 23 augusti 2012

Årsfilm 2012

Hej!
Jag skulle vilja ha hjälp från alla som filmar och fotar i Gryttjom som vill dela med sig av sitt filmmaterial till en årsfilm för Stockholms fallskärmsklubb.
Tanken är att den skall visas sista hopphelgen i år eller alternativt på årsfesten.
Jag vill ha just ert bästa material från sommarens hoppning. Skulle vilja börja samla in matrialet asp så jag har tid att börja sortera och klippa filmen.
Kom igen och hjälp till så får en kul och spännande film att titta på och se hur grymma vi varit i sommar.

För närvarande så vill jag ha matrialet på USB-minne eller bärbar hårdisk som funkar till en mac, och uppmärkta mappar med namn och ungefärliga datum från när materialet är taget. Och även ifall det är från nåt specielt event från sommaren
Jag kommer att finnas i Gryttjom i helgen och tar gladeligen emot material där.
Skall även sätta upp en dropbox så fort jag fattat hur den funkar så kan folk dumpa av där.

Kom igen nu och hjälp till!
Blå himmel
Micke Fält
Kontakt: maganoha(a)hotmail.com


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Micke,

Sätt upp en ftp server istället!
En film på ett hopp är kring 200MB-500MB stor, och ett gratis dropbox-konto är bara 2GB (lite till när man har hjälpt dem att få flera användare, men inte i början). Det blir inte så många filmer där...

Stephane

Skicka en kommentar